Om meg

Bildet mitt
Denne bloggen kommer til å handle om livet med alt som det har å tilby. jeg er aktiv i mental helse men ser på meg selv som frisk. mine diagnoser er : ptsd, selvskading, relasjonsproblematikk det vil si at jeg har vanskeligheter med å stole på mennesker. har vert ut og inn av diverse psykiatriske sykehus. Jeg vil med denne bliggen dele mine erfaringer i livet med dere videoene nedenfor er mine egne sanger utført av meg

Translate

fredag 3. februar 2012

kasteball i systemet

En kasteball i systemet ja det er ikke bra . man blir sendt fra det ene stedet til det andre for så å finne ut at man er like langt som når man startet på reisen.
Man er like forbanna og like frustrert som da man startet.
med dette så er det første innlegget gjort å jeg kan falle inn i min egen lille verden . Den verden som er min bare min , nemlig mitt liv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar