Om meg

Bildet mitt
Denne bloggen kommer til å handle om livet med alt som det har å tilby. jeg er aktiv i mental helse men ser på meg selv som frisk. mine diagnoser er : ptsd, selvskading, relasjonsproblematikk det vil si at jeg har vanskeligheter med å stole på mennesker. har vert ut og inn av diverse psykiatriske sykehus. Jeg vil med denne bliggen dele mine erfaringer i livet med dere videoene nedenfor er mine egne sanger utført av meg

Translate

onsdag 15. august 2012

sommer, sol og regninger

ja da var den tiden på året igjen, det er den tiden man oppsummerer sine økonomiske deler etter en flott sommer. noe som slår meg er hvorfor skal behandling som ikke funker være dekket og behandling som funker ja det må man betale for halooooo er det bare jeg som reagerer her.
åpnet min postkasse å fant ti søte små gule regninger som ventet på å bli betalt fra hmm nettopp behandling i tillegg til alt annet så må jeg nå nok engang revurdere om jeg faktisk har råd til å fortsette i denne behandlingen som jeg er veldig fornøyd med . jeg fatter ikke jeg ! hvorfor er det slik at jeg må velge om jeg har råd til å holde meg frisk og en annen med hjertefeil bli påprakket den beste behandlingen med bare å betale for sine medisiner helvete hell er jeg da ikke like mye verdt som han som fikk hjerte problemer.

i tilegg til mine søte små gule, ekle og dumme regninger som vokser i en uhyre fart så vet jeg jo at i min behandling vil at jeg skal være sosial og at trening er livsviktig ja det er alfa og omega for meg men det er jo ikke gratis . hvis jeg da ikke vil trene fingern til dakapo på eldresenteret da .

ja ja det er vel bare slik det skal være det ene problemet etter det andre men der tar de feil jeg mister ikke motet av den grunn . skal nok klare det jeg må jo slanke meg allikevel hehehhehe


1 kommentar:

  1. ja en må jo begynne å lure. det burde vært mer likestilling på fysisk og psykisk sykdom...håper det ordner seg økonomisk, selv om det er utfordring med regninger og utgifter til behandling. og husk alle er like mye verdt!!

    SvarSlett