Om meg

Bildet mitt
Denne bloggen kommer til å handle om livet med alt som det har å tilby. jeg er aktiv i mental helse men ser på meg selv som frisk. mine diagnoser er : ptsd, selvskading, relasjonsproblematikk det vil si at jeg har vanskeligheter med å stole på mennesker. har vert ut og inn av diverse psykiatriske sykehus. Jeg vil med denne bliggen dele mine erfaringer i livet med dere videoene nedenfor er mine egne sanger utført av meg

Translate

onsdag 29. august 2012

hverdagstanke

Da har jeg etter mye tanke virksomhet begynt å leke med en tanke om en bok. kanksje for å kunne levere ut noe av meg selv som vil bevares etter at jeg omsider trekker inn snorene, men kanskje også for meg selv.
mange titler har blitt klare for meg men det er en som skiller seg ut og som jeg tror jeg vil spinne videre på.
 
Pilgrimsverden
skrittene frem som ble veien tilbake
 
 

Dette har jeg nå tenkt over en stund og egentlig tror jeg denne boken vil være slik at den aldri egentlig vil bli ferdig å fullført før den siste snoren ryker men jeg vil prøve å få skrevet ned alle mine tanker og rariteter slik at jeg kanskje på den måten kan være til nytte etter jeg forsvinner.

Ellers så farer mine tanker et sted der ute mellom daglige gjøremål å en febrilsk leting etter gamle fotefar i tinn område . på den måten holder jeg tanker utenfor når alt blir så tungt men lyset fra røldal skinner i hjertet mitt enda . tenk at det finnes slike mennesker der ute. Jeg håper med mine ord at du der ute vil føle deg sett og hørt, du er en skapning med verdi for alle mennesker har verdi . jeg er vel på mange områder blitt slik at jeg bruker min tid på å hjelpe, se og høre for jeg vet selv hvor mye det betyr i en tung stund at noen ser eller bare har tid til å høre men av å til kan hjelpen også være rent praktisk.
slik er det nå engang at det finnes mennesker med et slikt hjerte for andre mennesker å jeg tror ikke at det er noen sykdon , heller et tegn på styrke

så fortsett dere der ute, hold ut og tenkt positivt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar