Om meg

Bildet mitt
Denne bloggen kommer til å handle om livet med alt som det har å tilby. jeg er aktiv i mental helse men ser på meg selv som frisk. mine diagnoser er : ptsd, selvskading, relasjonsproblematikk det vil si at jeg har vanskeligheter med å stole på mennesker. har vert ut og inn av diverse psykiatriske sykehus. Jeg vil med denne bliggen dele mine erfaringer i livet med dere videoene nedenfor er mine egne sanger utført av meg

Translate

lørdag 8. september 2012

jeg forstår ikke








         Da jeg kom til Oslo hadde jeg en time til jeg skulle være på det stedet .
 Jeg hadde egentlig en plan men døren var låst i domkirken . så jeg Satte meg ned for å bestemme meg men så gikk det en fyr inn i ei sidedør i domkirken . Litt usikker gikk jeg bort å spurte pent om ikke jeg kunne få lov å komme inn bare for å tenne et lys.

Han kikket relativt rart på meg å spurte hvorfor. Å jeg forklarte og fortalte. At jegville tenne et lys for alle de menneskene jeg skulle møte i dag. Og jeg fortalte om min pilgrims entusiasme og om de fantastiske diakonene som jeg er så heldig å være venner med og om buffen og om lyset jeg fikk i røldal. Han slapp meg inn med et smil og så var han borte. Da jeg hadde vert der i ti minutter kom han tilbake å sa . Dette vil jeg du skal ha. Du skal bære det og sove med det og det skal være din stolthet .
        Jeg vet du som du sier bare er en uverdig pilgrim på vei mot det ukjente men det hjerte du har for andre kan ingen ta i fra deg eller ødelegge. Jeg vil gjerne prate med deg mere for jeg har nok masse å lære derfor gir jeg deg dette . Så  gav han meg en liten grå pose og inne i det lå det et malteser kors å sef jeg begynte å grine så sa han.
       Dette skal du ikke gråte over vær stolt av det du har og kan gi for slike som deg vokser ikke på trær å så smilte han. Jeg sa at den godhet han viste rørte meg og derfor gråt jeg men jeg takket han å han fikk nummeret mitt.
       Ja jeg skal bære korset med stolthet men så var det på tide å gå men jeg visste at dette kommer bare til å bli en begynnelse på veien videre om den så blir kort eller lang vil jeg bruke den tid jeg har for andre mennesker.

Dette gikk sterkt inn på meg fordi jeg føler ikke selv at jeg er noe annet enn et usselt krek som prøver å hjelpe andre slik at de kan leve et bedre liv enn det jeg har gjort. jeg er på langt nær der jeg vil være eller på langt nær så frisk som jeg vil være men jeg håper at det jeg gjør og at det jeg skriver har en mening.

Så til alle dere der ute vil jeg si stå på, ikke gi opp på grunn av store fjell som stenger deg. Husk et fjell er bare til å gå over, det vil være tøft men på andre siden går det nedover .
Keep om smiling!!!!!!!

1 kommentar:

  1. dette var rørende, !Det er godt det finnes mennesker som han som setter pris på deg og andre. og husk du er like god som han du er og et med menneske for mange!!

    SvarSlett