Om meg

Bildet mitt
Denne bloggen kommer til å handle om livet med alt som det har å tilby. jeg er aktiv i mental helse men ser på meg selv som frisk. mine diagnoser er : ptsd, selvskading, relasjonsproblematikk det vil si at jeg har vanskeligheter med å stole på mennesker. har vert ut og inn av diverse psykiatriske sykehus. Jeg vil med denne bliggen dele mine erfaringer i livet med dere videoene nedenfor er mine egne sanger utført av meg

Translate

onsdag 16. august 2017

Blomsterfrø

Med vennskap kan sammenlignes med et blomsterfrø. Man møtes og frøet blir sådd. Jeg var på tur sammen med et menneske som jeg føler et reelt vennskap med på lørdag. Hver gang jeg ser henne blir jeg glad inni meg å jeg vet hun blir glad. Slik vokser frøet opp av jorden. Et likt fundament, noe å stå i og noe å stå på gjør at man føler fellesskap. Dette for meg er helt fantastisk. 
I tillegg har man en gjeng som er glad for å se deg. Som viser det med væremåte og med ord. Jeg føler meg ydmyk over å komme inn i varmen på den måten. 
Det er på mange måter rart og skummelt for jeg fortjener ikke all den varmen disse fantastiske gir meg, men jeg setter enormt pris på den. 
Takknemlig og ydmyk takker jeg hver å enkelt av dere. 
Dere som ved ord og toner løfter en pilegrim opp og frem hver dag.

Venner er den familien man selv velger. 
Stå på alle dere der ute for håpet vil vise vei ut av mørket


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar